سبد خرید 0

فیلم انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان

فیلم دیدن تاثیر بسیاری بر تقویت زبان انگلیسی دارد و باعث می شود یادگیری زبان برای افراد در سنین مختلف لذت بخش و سرگرم کننده باشد. فیلم ها به صورت تخصصی برای یادگیری زبان ساخته نمی شود بلکه این فیلم ها برای افرادی ساخته می شود که زبان مادری آن ها زبان انگلیسی است. به همین دلیل برای تقویت زبان بسیار موثر است. اگر می خواهید درباره فیلم انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان اطلاعاتی کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تماشای فیلم انگلیسی چه تاثیری در تقویت زبان نوجوانان دارد؟

تقویت زبان نوجوانان -وبسایت زبانبرای تقویت زبان نوجوانان باید شرایطی را فراهم کنید که باعث علاقه نوجوانان به یادگیری زبان شود. دیدن فیلم یکی از این روش ها برای تقویت زبان است که بسیار لذت بخش است و تاثیراتی در یادگیری زبان دارد که به شرح زیر است:

مهارت های شنیداری و گفتاری

نوجوانان با تماشای فیلم با نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی آشنایی پیدا می کنند. گاهی ممکن است مکالمات بین بازیگران بسیار سریع باشد و شما متوجه صحبت های آن ها نشوید اما با شیوه صحبت کردن به زبان انگلیسی آشنا می شوید و شما نیز می توانید با گذشت زمان روان و راحت صحبت کنید.

بهبود تلفظ کلمات

تلفظ برخی از کلمات دشوار است و تا زمانی که تلفظ آن کلمه شنیده نشود، نمی توانید کلمات را به طور صحیح تلفظ کنید در نتیجه تماشای فیلم باعث بهبود تلفظ کلمات می شود.

بهبود مهارت های زبانی

بهبود مهارت های زبانی -وبسایت زبان

دیدن فیلم برای نوجوانان باعث تسلط در مهارت های گفتاری و شنیداری و یادگیری اصطلاحات می شود.

واژگان

در صورت دیدن فیلم به زبان انگلیسی شما می توانید با کلمات و اصطلاحات عامیانه آشنا شوید و دایره واژگان شما بیشتر می شود. این اصطلاحات را شما با گذراندن کلاس یاد نمی گیرید و تنها با دیدن فیلم با این اصطلاحات عامیانه آشنا می شوید. از مزیت های تماشای فیلم برای نوجوانان این است که می توانید کلمات جدید را ثبت کنید و بعد از اتمام فیلم آن ها را بررسی کنید.

زیر نویس فیلم ها و اهمیت استفاده از آن ها حین تماشای فیلم

برای یادگیری زبان بهتر است فیلم هایی را که دارای زیرنویس است را مشاهده کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که فیلم ها را متناسب با سطح دانش خود انتخاب کنید. اگر شما فردی مبتدی هستید بهتر است در ابتدا فیلم ها را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید و برای بار دوم فیلم را بدون زیر نویس مشاهده کنید. با گوش دادن به مکالمات و مشاهده زیر نویس زبان شما قوی می شود.

انگلیسی که در فیلم استفاده می شود قابل اعتماد است

صحیح ترین نوع انگلیسی زبانی است که در فیلم های آمریکایی مشاهده می کنید. با دیدن فیلم شما مطمئن هستید، چیزی را که یاد می گیرید زبان به روز است.

تفاوت لهجه ها را متوجه می شوید

با دیدن فیلم شما متوجه می شوید که مردم کشورهای مختلف به یک شکل انگلیسی صحبت نمی کنند. حتی در یک کشور در مناطق مختلف به لهجه خاص صحبت می کنند.

آشنایی با نحوه صحبت کردن با توجه به حالات افراد

نوجوانان با دیدن فیلم حالات خشم، خوشحالی، غم و تعجب بازیگران را در حین صحبت کردن متوجه می شوند که نحوه مکالمه برای هر حالتی متفاوت است. این تفاوت را فقط با دیدن فیلم با توجه به نحوه صحبت کردن و حالت صورت فرد متوجه می شوید که با یادگیری زبان در کلاس این حالات را متوجه نمی شوید.

تماشای فیلم های تفریحی باعث یادگیری زبان می شود

دیدن فیلم بسیار سرگرم کننده و به عنوان یکی از تفریحات است در صورتی که انتخاب فیلم شما صحیح باشد علاوه بر اینکه از فیلم لذت می برید به یادگیری زبان کمک می کند. همچنین بهتر است افراد فیلم ها را متناسب با علاقه خود انتخاب کنند تا دیدن فیلم برای شما لذت بخش باشد. در صورتی که فیلم هایی را انتخاب کنید که به آن علاقه ندارید باعث ایجاد ناامیدی شما در یادگیری زبان می شود.

نتیجه گیری

برای یادگیری زبان انگلیسی راه های مختلفی وجود دارد اما برای اینکه بتوان خوب صحبت کرد بهترین راه تقویت زبان از طریق فیلم دیدن است. بهترین نوع فیلم برای نوجوانان فیلم هایی است که به آن علاقه دارید. اما باید به این نکته توجه کنید برای یادگیری زبان فیلم های درام و خانوادگی بهتر است و فیلم های پلیسی، ترسناک و جنگی برای یادگیری مناسب نیست.

میزان پیشرفت خواندن شما

آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=27835