سبد خرید 0

فیلم انگلیسی برای تقویت مبتدی

یادگیری زبان دریچه ای تازه را به روی ما می گشاید. دنیایی که با شرکت در کلاس و مطالعه چند کتاب نمی توانیم به صورت کامل با آن آشنا شویم. یکی از راه های موثر برای تقویت زبان برای افراد مبتدی تماشای فیلم است با کمک فیلم یادگیری زبان بسیار راحت تر است. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره فیلم انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

چه فیلم هایی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی -وبسایت زبانشما باید سطح فیلم ها را متناسب با سطح خود انتخاب کنید در غیر اینصورت شما از دیدن فیلم خسته می شوید و ممکن است فیلم را تا آخر تماشا نکنید. دیدن فیلم این مزیت را دارد ک علاوه بر اینکه شما تعداد زیادی از لغات و اصطلاحات را یاد می گیرید با فرهنگ کشورهای دیگر نیز آشنا می شوید. اگر شما فرد مبتدی برای یادگیری زبان هستید بهتر است فیلم هایی را انتخاب کنید که در آن اصطلاحات غیر کاربردی کمتر باشد. فیلم های قدیمی تر معمولا دارای مکالمه های ساده و قابل فهم تر هستند و همچنین سرعت مکالمات بین بازیگران نیز پایینتر است و همین امر باعث می شود یادگیری شما راحت تر باشد.

نکات مهم قبل از یادگیری با کمک فیلم:

  • در صورتی که شما فرد مبتدی هستید برای بار اول فیلم را با زیرنویس فارسی ببینید.
  • فیلم را حداقل دو بار مشاهده کنید اگر فرد مبتدی هستید برای بار دوم فیلم را با زیرنویس انگلیسی ببینید.
  • به واژه ها و کلماتی که بیشتر استفاده می شود دقت کنید و آن ها را یادداشت کنید.
  • به نحوه ادای کلمات توجه کنید قسمت هایی از فیلم را متوقف کنید و برای یادگیری آن ها را تکرار کنید.
  • بر روی گوشی خود یک دیکشنری نصب کنید و اصطلاحاتی که معنی آن ها را متوجه نمی شوید را جستجو کنید.
  • فیلم هایی را انتخاب کنید که دارای دیالوگ های دشوار نباشد تا یادگیری شما راحت تر باشد در صورتی که فیلم دارای دیالوگ های دشوار باشد به دلیل سرعت مکالمه ها باعث عدم یادگیری شما می شود.
  • به دستور و روشی که واژگان به کار رفته است دقت کنید.
  • به زبان عامینه و لهجه افراد دقت کنید.

کدام نوع از فیلم ها برای برای تقویت زبان انگلیسی افراد مبتدی بهتر است؟

  • تقویت زبان انگلیسی افراد مبتدی -وبسایت زبانفیلم هایی که به آن ها علاقه دارید بهترین انتخاب تقویت زبان انگلیسی افراد است. بهتر است فیلم را با موضاعاتی که علاقه دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به فیلم های علمی تخیلی علاقه دارید فیلم هایی با این موضوع را دانلود کنید تا تماشای فیلم برای شما کسل کننده نباشد.
  • تماشای سریال در یادگیری زبان برای افراد مبتدی بسیار موثر است زیرا در صورت که سریال دارای موضوع خوب و متناسب با سلیقه شما باشد دست کشیدن از سریال برای شما سخت خواهد بود و این امر باعث تقویت زبان شما می شود.
  • فیلم هایی را انتخاب کنید که با فضای آن آشنا هستید زیرا می دانید موضوع داستان در چه مورد است و دیگر وسوسه نمی شویم که فیلم را با زیر نویس فارسی ببینیم.
  • در صورتی که شما فردی مبتدی هستید برای تقویت زبان انگلیسی بهتر است فیلم را با دانش انگلیسی خودتان انتخاب کنید.
  • در انتخاب فیلم باید دقت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید هر چقدر کاراکتر ها بیشتر باشد اصطلاحات کلمات نیز بیشتر می شود.

روش موثر تماشای فیلم برای تقویت زبان افراد مبتدی

ابتدا فیلم را برای تقویت زبان دانلود کنید و فیلم را تماشا کنید. اگر فرد مبتدی هستید بهتر است بار اول فیلم را با زیر نویس فارسی ببینید. بهتر است لغاتی که برای شما ناآشنا هستند را یادداشت کنید. بعد از این که کلمات را یاد گرفتید برای بار دوم بدون زیر نویس فارسی تمام فیلم را تماشا کنید و سعی کنید کلمه ها را به خاطر بسپارید. دوباره تماشا کردن فیلم باعث پیشرفت شما می شود.

نتیجه گیری

تماشای فیلم انگلیسی برای افراد مبتدی بسیار موثر است باعث می شود دایره واژگان شما گسترش یابد و در تقویت مهارت شنیداری شما نیز نقش مهمی دارد. اما بهتر است فیلم را متناسب با موضوعی که علاقه دارید و نسبت به سطح خود انتخاب کنید ابتدا با زیرنویس و برای بار دوم بدون زیر نویس مشاهده کنید.

 

 

میزان پیشرفت خواندن شما

آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=27840