سبد خرید 0

معرفی کارتون Toy story 4

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

داستان اسباب بازی 4

داستان اسباب بازی 4  انیمیشین زیبا و دوست داشتنی ، محصول آمریکا به زبان انگلیسی بوده و در سال 2019 در ادامه داستان اسباب بازی 3 تولید شده .

یادگیری زبان با فیلم داستان اسباب بازی

این پویانمایی توجه بسیاری را در سال گذشته به خود جلب کرد و یکی از پر فروش ترین فیلم ها در این سال بود. با توجه به پایبندی به اصول اخلاقی در این انیمیشین، لحظات هیجان انگیز و نیز درون مایه جذاب و کمدی اون، میشه داستان اسباب بازی 4 رو یکی از معدود انیمشین ها و فیلم هایی دانست که مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته .

در کنار این ویژگی ها و نگاهی به هزینه ساخت و درآمد حاصل از فروش اون میشه دید، در حالی که این فیلم با بودجه­ی دویست میلیون دلاری ساخته شده ، اما تونست با فروش بیش از یک میلیارد دلار!!! در سراسر دنیا رقم  عجیبی رو ثبت کنه. موفقیت این فیلم در فروش و جلب نظر منتقدان منجر شد تا داستان اسباب بازی 4 بتونه به هشتمین فیلم پر فروش در این سال که نه، در دهه اخیر، در بین انیمشین های تولید شده، داستان اسباب بازی 4، جزو پر فروش ترین فیلم ها در تاریخ پویانمایی بوده. به همین هم دلیل جوایز متعددی به این فیلم تعلق گرفت که از مهمترین اونها میشه به جایزه اسکار بهترین پویانمایی اشاره کرد. در ادامه در مورد شخصیت ها و صدا پیشه­های اصلی داستان و اتفاقاتی که در طی اون میافته نکات بیشتری رو با هم صحبت می­کنیم.

[/vc_column_text][vc_gutenberg css_animation=”bounceIn”]

Toy story 4 نام فیلم
2019 سال پخش
7.8/ 10 امتیاز IMDB
کارتونی، ماجراجویانه و خنده دار سبک فیلم
1 ساعت و 40 دقیقه مدت زمان فیلم
200 میلیون دلار بودجه تولید فیلم
بیش از 1 میلیارد دلار میزان فروش فیلم
اسکار بهترین انیمیشن 2020 جوایز
خلاصه مشخصات فیلم داستان اسباب بازی 4

 

بازیگران اصلی فیلم داستان اسباب بازی -سمت چپ وودی و سمت راست باز

[/vc_gutenberg][vc_column_text]

شخصیت های اصلی فیلم

این داستان در مورد تعداد زیادی اسباب بازیه که همه شون با همکاری وودی ( نقش اصلی) سعی دارند تا بهترین لحظات را برای بانی بیافرینند. این اسباب بازی ها در زمانی که آدمها ها حضور ندارن، با هم حرف می زنن و یا این که در انجام فعالیت های مختلف تعامل دارن.

قبل از این که به تماشای انیمیشین زیبای داستان اسباب بازی 4 بپردازید بهتره که به شخصیت های اصلی رو بشناسید. چون اگر قصد فهم بهتر داستان با مشاهده اون به زبان اصلی را دارید، بسیار مهمه که در طول مشاهده فیلم از نام تک تک شخصیت های اصلی آگاه باشید. به همین جهت ما در این جا نام شخصیت های اصلی و کلیدی داستان را آوردیم:

  • Woody: وودی یکی از اسباب بازی های اصلی و نقش های کلیدی حاضر در داستانه که میشه گفت بیشترین نقش را در خلق حوادث این داستان در بین همه اسباب بازی ها داره. تمام تلاش کلانتر قصه، در تمام فیلم به اینه که به اندی و بانی (صاحبای اسباب بازی ها) کمک کنه تا دوران کودکی بهتری رو تجربه کنند. با این وجود در پایان داستان، سر یه دو راهی قرار می گیره و با گوش دادن به ندای درونی خود، مسیر جدیدی را برای زندگی انتخاب می­کنه.
  • Bo peep: بوو پیپ یک عروسک اسباب بازیه که در ابتدا و بخش های پایانی داستان شما شاهد ایفای نقش او هستید. در آغاز فیلم او به همراه وودی و دیگر اسباب بازی ها در حال تلاش برای نجات دادن اسباب بازی ماشین کنترل از راه دور اندی هستند و در همان ابتدای داستان است که پس از نجات ماشین کنترل از راه دور اندی، بوو به همراه چند اسباب بازی دیگه، وودی را ترک و با اون خداحافظی می کنن تا به جایی دیگر برده شده و به کودک دیگه ای داده بشن.
  • Bonnie: بانی دختر بچه ایه که صاحب وودی و دیگر اسباب بازی هاست. بانی تازه می خواهد به مهد کودک بره. او وودی و تعدادی از اسباب بازی های خود را از اندی گرفته و بسیار خوشحاله که می تواند لحظات خود را با این اسباب بازی ها سپری کنه.
  • Andy: اندی پسر بچه ای است که در ابتدای داستان صاحب اسباب بازی هاست. در ابتدای داستان می بینید که اندی، وودی را خیلی دوست دارد و در زیر باران او را در خارج خانه برداشته و به داخل می برد. در همان ابتدای داستان است که تعدادی از اسباب بازی های اندی و بوو پیپ را همان طور که گفتیم داخل یک کارتون گذاشته شده و با ماشین برای شخص دیگری ارسال و به او هدیه میشن.
  • Forky: فورکی اسباب بازی جدیدیه که بانی بعد رفتن به مهد کودک، با یه چنگال یک بار مصرف که در سطل زباله انداخته شده بود می سازه. فورکی با یه تکه نخ و کمی خمیر و چوب ساخته می شود. فورکی ناسمیه که بانی برای این اسباب بازی انتخاب کرده، اما به دلیل این که از زباله ها ساخته شده، همش فکر می کنه که هنوز زباله است و در هر فرصتی خودش رو در سطل زباله میندازه.

اسباب بازی های با مزه دیگه ای هم در داستان هستن که در طول داستان با آن ها آشنا می­شید.

خلاصه داستان اسباب بازی 4

داستان اسباب بازی 4، از 9 سال پیش شروع می­شه که وودی و بوو  با کمک اسباب بازی های دیگه میخوان ماشین کنترلی اندی رو نجات بدن. بعد این ماجرا، بوو برای هدیه دادن به کودک دیگری در یک کارتن قرار گرفته و داخل ماشین گذاشته می­شه و قبل از رفتن با وودی خداحافظی می کنه.

زمان چند سال به جلوتر می ره که دیگه اندی یک پسر بچه نیست و بزرگ تر شده. حالا یک نوجوانه و می خواد داشنگاه بره. برای همین وودی و اسباب بازی های خودش رو به بانی که یک دختر بچه است هدیه می کنه (تصویر پایین). بانی هم دختر بچه داخل تصویر که وودی را در آغوش گرفته.

در ادامه، بانی دیگه بزرگ شده و باید به مهد کودک بره. اما اون دوست داره که به جای مهد رفتن با اسباب بازی هاش بازی کنه. وودی این رو میدونه و برای کمک به بانی روز اول مهد،خودش رو در کیف بانی قایم می کنه. او در مهد به بانی کمک می کند تا از زباله ها و یک قاشق چنگال یکبار مصرف پلاستیکی یک اسباب بازی درست کند که همان فورکی است. بانی از ساختن فورکی خیلی خوشحال است و او را بیش از همه اسباب بازی ها دوست دارد. اما مشکل در این است که این اسباب بازی خودش را زباله می پندارد و همان طور که گفتیم می خواهد در هر فرصتی دوباره به سطل اشغال برگردد.

در این شکل، وودی در حال معرفی فورکی به دیگر اسباب بازی هاست.

دردسرهایی که فورکی به وجود میآره، باعث رخ دادن اتفاقات تازه ای در ادامه داستان می شه وودی تمام تلاش خودش را می­کنه که به فورکی بفهمونه، اون دیگر یک زباله یا چنگال یکبار مصرف نیست و حالا یه اسباب بازی با ارزش برای بانیه. اما اوایل، فورکی در مثابل پذیرش این حقیقت مقاومت میکنه. این پویانمایی سرشار از صداقت و وفاداری در روابط بین اسباب بازی ها و بچه هاست و از این جهت در نوع خودش فوق العاده است. در طی این اتفاقاته که وودی و بوو، بعد سال ها همدیگه رو دوباره می بینن و همین باعث می شه تا مسیر زندگی وودی عوض بشه.

فواید تماشای داستان اسباب بازی 4 به زبان اصلی

دیدن  کارتون داستان اسباب بازی 4 به زبان اصلی می تونه در یادگیری بهتر زبان انگلیسی برای افراد سطوح مختلف در تسلط بر زبان انگلیسی کمک کننده باشه. بر خلاف بسیاری از فیلم های اکشن و ماجراجویانه که ممکن است پر از صحنه های تعقیب و گریز در اونها مکالمه های  کمتری داشته باشه، داستان اسباب بازی 4 سرشار از گفتگوها و مکالمه های آموزنده بین اسباب بازی ها و شخصیت های اصلی داستانه که این می تونه نقش به سزایی در بهبود یادگیری زبان شما داشته باشد. در ضمن، برای افرادی که در سطوح ابتدایی و یا متوسط یادگیری زبان انگلیسی هستن و تسلط زیادی به به انگلیسی ندارن، شاید بخش هایی از این فیلم،  قابل فهم نباشه. ولی اگه شما آشنایی نسبی با زبان انگلیسی داشته باشید، با کمی تلاش می تونید بسیاری از اصطلاحات و جملات به کار رفته در طول داستان را به خوبی متوجه بشید و در مواقع لزوم نکاتش رو یادداشت و جستجو کنید. اگر تا به حال این انیمیشین را مشاهده نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که لذت مشاهده این فیلم جذاب، اخلاقی و آموزنده رو از دست ندید و هم نحوه استفاده درست و به جا از عبارات و اصطلاحات سرشار این فیلم رو یادبگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

میزان پیشرفت خواندن شما

معرفی فیلم toy story 4 برای تقویت زبان
آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=24650