سبد خرید 0

دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی

دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی کار بسیار راحتی است. با این حال، اینکه دیدن کدام فیلم سینمایی به یادگیری زبان انگلیسی کمک بیشتری می کند، در میان فیلم ها تفاوت ایجاد می کند. در صورتی که قصد دارید زیان انگلیسی را برای مکالمه های پرکاربرد یاد بگیرید، بسیاری از فیلم های جدید مناسب نیستند؛ زیرا از اصطلاحات نامرسوم استفاده می کنند. در ادامه مقاله فیلم هایی را برای تقویت زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا متوسط به شما معرفی می کنیم.

دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی-وبسایت اموزش زباننکات مهم پیش از دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی

با دیدن فیلم های انگلیسی زبان، می توانید تعداد زیادی واژه و اصطلاح یاد بگیرید. علاوه بر این، با اخلاقیات و فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آشنا خواهید شد.

-لازم است این فیلم ها را با زیر نویس انگلیسی ببینید؛ اما اگر مبتدی هستید می توانید بار اول را با زی نویس فارسی تماشا کنید.

-هر کدام از فیلم ها را باید حداقل دو بار نگاه کنید و بار دوم آن را بدون زیر نویس تماشا کنید.

-به روشی که دستور و عبارات به کار گرفته می شود، توجه نمایید.

فیلم های ساده را انتخاب کنید.

-کلمات و جملاتی که بیشتر مورد استفاده قرار می دهند را یادداشت کنید.

-یک دیکشنری در دسترس داشته باشید و معنای کلماتی که بیشتر استفاده می شوند را جستجو نمایید.

(دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی)

نکات مهم پیش از دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی-وبسایت اموزش زبانمعرفی فیلم های سینمایی مختلف

فیلم سینمایی پارک ژوراسیک:

 این فیلم جزو بهترین فیلم های سینمایی به حساب می آید که در سال 90 ساخته شده است. فیلم پارک ژوراسیک، در زمینه ی یادگیری لغات و عبارات علمی کمک زیادی می کند. عبارت هایی که در این فیلم به کار برده می شوند، در تمامی آزمون های انگلیسی کاربرد زیادی دارند.

: The Hunger Games فیلم

  این فیلم برای سال 2012 است که نقش اول آن توسط جنیفر لاورنس ایفا می شود. جنیفر لاورنس در این فیلم یک تلفظ آمریکایی و بسیار روان دارد. ژانر فیلم اکشن و عاشقانه است که عبارات زیادی از زبان انگلیسی را در آن فرا خواهید گرفت.

: The Queen فیلم

این فیلم برای سال 2005 است که دارای لهجه بریتیش است. این فیلم، تمی پادشاهانه دارد. عباراتی که در این فیلم به کار برده می شود بسیار رسمی و کاربردی می باشد.

: Aliens invasion فیلم

این فیلم تخیلی-اکشن محصول سال 2017 است. در این فیلم، دوران آخر زمان تداعی شده و به شدت آرام و در عین حال پر هیجان می باشد. عباراتی که در این فیلم به کار برده می شود، باعث ماندگاری طولانی مدت در ذهن شما می شود.

: The Remains of the Day فیلم

این فیلم محصول سال 1993 بوده و فیلمی کمدی-هیجانی است. گرامری که در این فیلم به کار برده می شود ساده و قابل فهم می باشد. بنابراین موجب تقویت گرامر شما خواهد شد.

: Steve Jobs فیلم

در این فیلم تلاش شده است تا یک تصویر صحیح و واقعی به دور از رویا پردازی هایی که برای استیو جابز شده، در اختیار مخاطبان قرار گرفته شود. فیلم استیو جابز درس های مدیریتی مهمی را به بیننده آموزش می دهد.

معرفی فیلم های سینمایی مختلف -وبسایت اموزش زبانمزایای آموزش زبان انگلیسی با فیلم های زبان اصلی

دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی کاری بسیار مفید است. شما با دیدن فیلم های زبان اصلی، با مکالمات واقعی و حالات بدنی افراد آشنا خواهید شد. این کار علاوه بر اینکه جذاب است، لیستنینگ شما را تقویت می کند. اما مهم ترین مسئله برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم، این هست که در تماشای فیلم ها تداوم داشته باشید.

انواع ژانر فیلم به زبان انگلیسی

زمانی که می خواهید دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی را انجام دهید، باید بدانید که فیلم های انگلیسی ژانر های مختلفی دارند که عبارتند از:

ژانر کمدی:

این سبک از فیلم ها به دلیل اینکه شاد و سرگرم کننده بوده و در آن ها از اصطلاحات روزمره استفاده می شود، انتخاب مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند.

ژانر رمانتیک:

اگر به فیلم های عاشقانه و احساسی علاقه مندید، ژانر رومانتیک را به شما پیشنهاد می کنیم. در اینگونه فیلم ها مرکزیت فیلم پیرامون بحث های عاشقانه است.

ژانر کx

این نوع از فیلم ها بیشترین تمرکز خود را بر روی جنایات دارند. در فیلم های کارآگاهی به طور معمول بازرسی وجود دارد که مجرم را بازداشت می کند.

 

 

 

میزان پیشرفت خواندن شما

دانلود فیلم سینمایی برای آموزش زبان انگلیسی-وبسایت اموزش زبان
آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=27144