سبد خرید 0

فیلم های انگلیسی برای تقویت زبان

فراگیری زبان انگلیسی به یکی از الزامات امروزه ی زندگی انسان تبدیل شده است. آموزش زبان از طرق مختلفی صورت می گیرد و یکی از بهترین شیوه های این آموزش یادگیری از طریق فیلم های زبان اصلی می باشد. فیلم های مختلفی در این زمینه وجود دارد که کمک شایانی به آموزش زبان انگلیسی می کنند. اما در میان این فیلم ها برخی محبوب تر است  و مورد تائید معتبرترین وب سایت های آموزش زبان و کاربران می باشد. امروز قصد داریم بیشتر با این فیلم ها آشنا شویم پس با ما همراه شوید.

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

فیلم های انگلیسی برای تقویت زبان مورد استفاده هستند که به تشریح 9 مورد از ان ها خواهیم پرداخت که برای یادگیری سطوح مبتدی تا متوسط بسیار کاربردی می باشند.

  • فیلم The Kings Speech: می توان این فیلم را در رتبه 1 لیست قرار داد. این فیلم دارای جذابیت های زیادی می باشد. دیالوگ های این فیلم به صورت بریده بیان می شود و این امر سبب بهتر منتقل شدن الفاظ به مخاطب می شود. محتوای فیلم در ارتباط با اتفاقاتی می باشد که در زندگی پادشاه جورج ششم به وجود می آید و دارای فیلم نامه ای بسیار زیبا و قوی است. امتیاز این فیلم در imdb 8 می باشد.
  • فیلم پارک ژوراسیک: این فیلم را احتمالا با دوبله ی فارسی مشاهده کرده اید. فیلم محبوب پارک ژوراسیک در دهه 90 ساخته شد و در فهرست بهترین فیلم های سینمائی آن زمان قرار گرفت. این فیلم می تواند کمک شایانی را در یادگیری الفاظ و لغات علمی داشته باشد. علاه بر آموزش زبان این فیلم بسیار سرگرم کننده می باشد.
  • بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی-وبسایت اموزش زبانفیلم هری پاتر: این فیلم محبوب را بارها دیده ایم و با داستانش به خیال پردازی هایی مشغول شده ایم. این فیلم برای یادگیری زبان بسیار فیلم عالی می باشد زیرا دارای زمینه ای کودکانه است. بنابراین الفاظ به گونه ای ادا می شوند که حتی کودکان زیر 12 سال نیز قادر هستند با آن ارتباط بگیرند.
  • فیلم The Hunger Games: این فیلم که در سال 2012 ساخته شد دارای شیوه ی بیان بسیار ساده و روان آمریکائی است. نقش اول این فیلم را جنیفر لاورنس ایفا می کند. داستان فیلم تلفیقی اکشن و عاشقانه دارد. حتما با دیدن این فیلم لغات زیادی را یاد خواهید گرفت.
  • فیلم The Queen: از نام فیلم پیدا است که مربوط به یک خانواده ی سلطنتی می باشد. این فیلم در سال 2005 ساخته شد و فیلم نامه ی آن مربوط به رفتار خاندان پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا می باشد. جملات این فیلم به صورت رسمی ادا می شود و فیلمی بسیار کاربردی در آموزش زبان است.
  • فیلم هابیت: این فیلم که بسیار مورد پسند تماشاگران قرار گرفته است بخش دوم ارباب حلقه ها می باشد. در این فیلم از عبارات جدید بسیار استفاده می شود و البته کلمات کاملا واضح و شمرده بیان می شوند. داستان فیلم بسیار جذاب است و تماشاگر را اصلا خسته نمی کند.
  • بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی-وبسایت اموزش زبانفیلم دزدان دریایی کارائیب: همان طور که می دانید این فیلم در 3 قسمت به بازار ارائه شد. علاوه بر جنبه ی سرگرمی که این فیلم دارا است، دارای لهجه ی بریتیش هم می باشد و از عبارات امروزی به صورت شمرده در آن به کار گیری شده است. الفاظ به کار رفته در این فیلم حتما در مکالمات روزمره ی انگلیسی به کار می رود و یادگیری آن ها امری ضروری است.
  • فیلم The imitation Game: دراین فیلم بازیگران بسیار خوب و معروفی همچون Matthew Goode به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در ارتباط با جنگ جهانی است که یک نابغه به دنبال پیدا کردن کد گذاری آلمانی در محیطی آکادمیک می گردد. ایفاگر نقش اول این فیلم لکنت زبان دارد. از این رو کلمات با وقفه ادا می شوند و بهترین فرصت برای آشنائی با مکالمات انگلیسی و یادگیری الفاظ جدید است.
  • فیلم Aliens invasion: موضوع این فیلم تخیلی و اکشن است و محصول سال 2017 می باشد. داستان به گونه ای طراحی شده که یاد آور آخر الزمان است. مکالمات در این فیلم با تمرکز بسیار بالائی ادا و ارائه شده اند و از این رو به خوبی در ذهن یاد گیرنده خواهند ماند.

 

میزان پیشرفت خواندن شما

فیلم های انگلیسی برای تقویت زبان
آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=27156