سبد خرید 0

بهترین لغت نامه اندروید Oxford advanced learners10th

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22font-family%22%3A%22IRANSansWeb%22%7D%7D”]امروز میخوایم لغت نامه ای رو معرفی کنیم که هر زبان آموزی که سطحش از مبتدی بالاتر باشه، باید رو گوشی نصب داشته باشه.

برای گوشی های اندرویدی (اندروید 5 و بالاتر)  چند سال اخیر اکثرا پشتیبانی میکنه.

چرا Oxford Advanced Learner’s بهترین و کاملترین دیکشنری اندروید هست؟

  1. دانلود و نصب نرم افزار خیلی ساده است. فقط بعد از نصب برنامه نیاز هست تا قسمتهایی که مورد نظرتون هست رو دااز داخل برنامه قسمت Manage downloads دانلود کنید و بعد از اون نیاز به اینترنت نداره. (تصویر پایین) که حجم هر کدوم از قسمتها رو هم جلوش نوشته. مهمترین و ضروری ترین همونیه که در شکل هم آبی تیره هست (Dictionary) که دانلود شده که داده های دیکشنری شامل معنی ها و امکان جستجو، اصطلاحات، مثالها، تلفظ کلمه ها به امریکایی و بریتانیایی، افعال مرکب رو در برمیگیره. اونیکها نباشه مشکلی نیست چون جای تقریبا زیادی میخواد
    گزینه های دیگه برای دانلود، تصاویر هست که برخی کلمه ها مثل hook در شکل پایین، یک تصویری هم همراهشون هست و تصویر کلمه هایی که مرتبط با مورد جستجو شده (در اینجا hook) هستن رو نشون میده که در یادگیری هم کمک میکنه که خب باید قبلش کل تصاویر رو دانلود کنید.
  2. نکته جالب و امکان دیگه نرم افزار، بیان تلفظ مربوط به همه کلمات و مثالها هست که به دو لهجه امریکایی و بریتانیایی میتونید داشته باشید و به هر چه بهتر شدن تلفظ کمک میکنه.  گزینه های بعدی مربوط به دانلود این دو لهجه برای لغات و  مثالها هست. ( ضرورتی نداره دانلود کنید. میتونید هر مثال یا لغتی رو که خواستید، به نت وصل بشید و روی عکس بلند گو کلیک کنید تا براتون پخش بشه)

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_image image=”24774″ size=”us_260_500″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_image image=”24761″ size=”us_260_500″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

3. نکته بسیار مهم دیگه ای که فوق کاربردیه اینه که در این نرم افزار میتونید هر لغتی که میخواید رو جستجو کنید و با انتخاب گزینه Full text search (همونطور که شکل هم میبینید) تمامی اصطلاحات مربوط به این لغت به شما نشون داده میشه، یا افعال مرکبی که شامل از لغت هست و یا هر کلمه ای که پیشوند یا پسوند مورد جستجو شده رو داشته باشن در نوار های مربوط به خودشون نشون داده میشن که بسیار به کار میاد.

4. به ندرت پیش میاد به دنبال اصطلاحی یا فعل مرکبی یا کلمه ای باشید و در این دیکشنری، خیلی سریع پیدا نکنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

5. یه مورد جالب دیگه اینه که کلمه ای مثل hook رو جستجو میکنید و بعد از انتخاب اون، بعد از معنی و مثال ها، ( کادر Wordfinder) کلمات مرتبط با مورد جستجو شده رو لیست میکنه که میتونید با انتخاب و بررسی اونها دایره لغات خودتون رو بیشتر کنید.

6. کلمه رو که به دنبال اون هستید و معنی اون رو  مطاله میکنید، بعضی لغات رو میبینید که مثل شکل زیر، عکس کلید و یک حرف کنار اون هست. که کلید به معنی اهمیت زیاد یا کلیدی بودن لغت، و حرف A اهمیت بیشتر و آسون تر بودن اون رو میرسونه. book بسیار مهم هست و کلیدی و به تعداد زیاد به این کلمه برخورد میکنه، پس کلیدی هست

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

میزان پیشرفت خواندن شما

دیکشنری آکسفورد اندروید
آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=24756