سبد خرید 0

آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی از پایه به افراد جامعه از لازمه های زندگی در عصر جدید است. این زبان به عنوان تنها زبان رسمی و یا یکی از چند زبان رسمی بیش از ۶۰ کشور جهان محسوب می شود.

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی از صفر و آموزش زبان انگلیسی با فیلم کوتاه، برای برقراری ارتباط با افراد در دنیا بسیار پر اهمیت است. با همراهی استادان و کمک گرفتن از پکیج های آموزشی ما، یادگیری زبان را برای خود آسان تر کنید.

در ارتباط با زبان انگلیسی

زبان انگلیسی برای بار اول در اوایل قرون وسطا در کشور انگلستان رواج پیاده کرد، بعد ها به زبان رسمی کشورهای بسیاری به عنوان تنها زبان رسمی یا یکی از چند زبان رسمی تبدیل شد.

در کنار زبان چینی ماندارین و اسپانیایی، سومین زبان رسمی در این جهان است. به علت گستردگی استفاده از زبان انگلیسی، یادگیری و آموزش آن در دنیا به عنوان زبان دوم، رواج چشمگیری داشته است.

مهاجران انگولا ساکسون در حدود قرن پنج میلادی، شکل های اولیه زبان انگلیسی را با خود به جزیره انگلیس آوردند.

نرمن ها در حدود قرن یازده میلادی با فتح کشور انگلیس، انگلیسی میانه را شکل دادند و آن چه اکنون به عنوان زبان انگلیسی می شناسیم، پس از اختراع ماشین چاپ و قرن پانزدهم میلادی به وجود آمده است.

امپراطوری بریتانیا در بین قرن ۱۷ تا ۲۰، به دلیل قدرت سیاسی و نظامی ای که داشت، توانست این زبان را در کل جهان گسترش و رواج دهد؛ به گونه ای که بیش ترین اسناد علمی و فنی در جهان، به زبان انگلیسی نوشته می شوند.

یادگیری آسان زبان انگلیسی

یادگیری آسان زبان انگلیسی -وبسایت زبانآموزش و یادگیری هر کدام از زبان های دنیا سختی های خود را دارد. در میان زبان های اروپایی؛ یادگیری زبان انگلیسی، به دلایلی برای فارسی زبانان آسان تر است که این دلایل عبارتند از:

1) عدم جنسیت: اسم ها در زبان انگلیسی جنسیت ندارند، اما زبان آلمانی و فرانسه برای اسامی جنسیت قائل هستند که با این مسئله در زبان انگلیسی مواجه نخواهیم شد.

در زبان های عربی، اسپانیایی و روسی؛ ما مسئله جنسیت برای اسامی را به خوبی می بینیم که از این نظر یادگیری زبان انگلیسی را برای ما تسهیل خواهد بخشید.

2) عدم صرف فعل: برخلاف زبان های آلمانی، روسی و زبان فارسی؛ زبان انگلیسی تقریبا از صرف فعل خالی است و وقتی فعلی نیاز به صرف شدن نداشته باشد، استفاده از آن در جمله راحت تر است.

3) استفاده از خط لاتین: در زمان نگارش، از خط لاتین استفاده می کنید که با این خط از قبل شروع، آشنایی دارید که این مسئله؛ خواندن و نوشتن زبان را برای ما به مراتب راحت تر از یادگیری زبان های آلمانی و فرانسه می کند.

4) وجود ارتباط میان زبان های انگلیسی و فارسی: زبان انگلیسی و فارسی به عنوان خویشاوند دور با ساختار های شبیه به هم زیادی شناخته می شوند که در ساختار های گرامری ای همچون استفاده از فعل ها و ضمیر ها بسیار مشابه هستند.

5) داشتن واژه های مشترک: بین دو زبان انگلیسی و فارسی، واژه های مشترک زیادی دیده می شود. بیش تر واژه ها از زبان انگلیسی وارد زبان فارسی شده اند که این امر در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی بسیار مهم و حیاتی است.

مجدد به دلیل وجود زبان انگلیسی در کتاب های علمی و فنی، واژه های تخصصی بسیاری نیز در این زمینه ها در زبان فارسی به انگلیسی وجود دارد.

یادگیری انگلیسی از پایه با ما

یادگیری انگلیسی از پایه با ما -وبسایت زبانبر طبق تحقیقات انجام شده از سوی پژوهشگران ؛ برای یادگیری زبان تازه، هر فرد به ۱۱۰۰ ساعت زمان نیازمند است.

این مدت زمان، یعنی حداقل شش ماه برای یادگیری زبان کفایت می کند، با استفاده از آموزش زبان انگلیسی با ویدیو در مجموعه ما، زبان انگلیسی را از پایه بیاموزید، تا به راحتی در سطح جهانی ارتباط برقرار نمایید.

آموزش زبان انگلیسی با فیلم کوتاه

یکی از راه های یادگیری زبان، استفاده از فیلم های کوتاه و بلند به زبان اصلی و زیر نویس فارسی است و فیلم هایی که زبان آن ها به فارسی برگرداننده شده است.

اصطلاحات پر کاربردی که در زبان محاوره زبان فارسی به کار برده می شود را در زیر نویس این فیلم ها می بینید که استفاده از زیر نویس فارسی و انگلیسی در یک زمان، به منظور یادگیری زبان انگلیسی بسیار پر کاربرد است.

میزان پیشرفت خواندن شما

آموزش زبان انگلیسی از پایه -وبسایت زبان
آنچه در این مقاله می خوانیم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://fispik.ir/?p=27812